مراحل نام نویسی پلمپ دفاتر سال ۱۴۰۳ به چه صورت است؟
تا قبل از روش جدید، تهیه دفاتر قانونی میبایست جهت تایید درخواست پلمپ دفاتر قانونی مراحل زیر انجام میگرفت:
در سایت https://irsherkat.ssaa.ir وارد بخش پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی می شویم و مرحله به مرحله براساس آخرین آگهی تغییرات اطلاعات را وارد کرده و در نهایت پیرینت هارا مهر و امضا شده به اداره پست برده و پست میکردیم.
اما نام نویسی در سال 1403 اینگونه است که مرحله آخر میبایست از امضای الکترونیک استفاده شود که از دو طریق سخت افزاری و یا نرم افزاری میتوان از آن استفاده نمود.
مراحل امضای الکترونیک(دفاتر قانونی سال ۱۴۰۳)
ابتدا وارد لینک سایت کانون سردفتران و دفتر یاران Https://notary-news.ir/?p=9339 میشویم.
روی اینجا کلیک کرده و وترد سایت شوید و نرمافزار کلید ثبت را دانلود و نصب میکنیم.
وارد برنامه شوید، کد ملی و شماره موبایل که در اظهارنامه پلمپ دفاتر هست را وارد میکنیم.
یک کد احراز هویت دریافت میکنید آن را وارد کرده و یک رمز کاربری شامل اعداد انتخاب و تکرار میکنیم و یک رمز مدیریتی که شامل اعداد و حروف انگلیسی باشد انتخاب و تکرار مینماییم.
اطلاعات متقاضی اظهارنامه پلمپ دفاتر را تکمیل و مشخصات ثبت شده را چک کرده و تایید میکنیم.
همچنین وارد درگاه بانکی شده و اطلاعات کارت را وارد کرده و مبلغ را انجام دهید.
احراز هویت خود را انجام دهید و یک عکس سلفی از خود گرفته و ثبت کنید.
ادامه احراز هویت خود را انجام دهید و جمله ای که مشخص شده را خوانا وشمرده بخوانید و در نهایت ثبت نام تکمیل میشود.
وارد سامانه ثبت من شوید https://my.ssaa.ir/usr/login و کد ملی و رمزی که براتون ارسال شده را وارد کنید و ادامه فرایند درخواست خود به اتمام رسانید.